torsdag 25 oktober 2007
Inte skrivit

Nu har jag inte skrivit på 2 dagar så det har hänt lite things. Igår så stukade jag armen, halkade på ett stengolv. Inte skönt! Sedan var jag på kör, det var kul. Idag så var jag jättetrött i skolan. Sedan hade jag gitarr, var sådär.

Dom här skorna är bara så snygga! Vill ha dom även fast dom är från Skoppunkten( tror jag...)Synd att jag ej har börjat med klackskor ännu.

Köpte ett par skor därifrån, en och en halv månad sen kanske. Dom har redan gått sönder! Jippi!

posted by Elin 10:56  
 
0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home

Oh So Ella
Hellojsan! Jag kallas då Ella och kommer ifrån Sverige.

About Me
Name: Elin
Home: Sweden
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Blogg
Lugg
Morgontrött....
Smink ^^
Skoldags
Första Inlägg!
Archives
oktober 2007
november 2007
januari 2008
Links
TemplatePanic
Blogger

 

Advertisement

 

About This Blog

This blog is powered by Blogger and optimized for Firefox.
Blog designed by TemplatePanic.