fredag 26 oktober 2007
Lite musik

Jag sitter och tittar på Euro Top 20 på MTV, så här kommer lite musik jag gillar just nu:


Fergie- Clumsy

Regina Spektor- On The Radio

Yazoo- Only You

France Gall- Poupee De Cire, Poupee De Son


Idag kollade vi på film i skolan, Flubber tror jag att den hette. Handlade om nån uppfinnare som uppfann en studsande slimeboll, eller nåt sånt..

Den var rätt så långtråkig. Fast vi fick äta godis. Mmm!

Man mådde lite illa efteråt, kunde knappt äta nån lunch.


Vi hade gympa också. Det var rätt så kul.

Vi körde flaggan. Man delar upp gympasalen i två delar, ett lag på varje sida. Sedan lägger man något som flagga så ska man ta flaggan i den andras lag utan att bli kusad och hamna i fängelse. Vi körde också Spökboll. Ni som har sätt filmen Dodgeball vet hur man gör fast vi kör bara med en boll och lite mjukare.


Vi hade också Matte, Skrivstil och Musik. Musiken var roligast, säger jag som älskar att sjunga.


Nu ska jag ta och göra ingenting, det är jättekul!


Hejdå!

Jag älskar bara Fergies hattar hon har på sig. Hela hon är ju perfekt!

posted by Elin 05:17  
 
0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home

Oh So Ella
Hellojsan! Jag kallas då Ella och kommer ifrån Sverige.

About Me
Name: Elin
Home: Sweden
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Inte skrivit
Blogg
Lugg
Morgontrött....
Smink ^^
Skoldags
Första Inlägg!
Archives
oktober 2007
november 2007
januari 2008
Links
TemplatePanic
Blogger

 

Advertisement

 

About This Blog

This blog is powered by Blogger and optimized for Firefox.
Blog designed by TemplatePanic.